Par mani

piektdiena, 2011. gada 27. maijs

Man ir jauna labākā draudzene

Šodien piepildījās mans jau mēnešiem lolotais sapnis par jaunu šujmašīnu. Ārprāc cik maz cilvēkam vajag, lai izjustu to satraucošo laimes un prieka sajūtu, kā bērnam saņemot jaunu spēlmantiņu. Jau vakar, zinot ka šodiem viņa ieradīsies mūsmājās, jutos kā uz adatām, pa nakti par šujmašīnu vien sapņoju. Šodien darbā neviens darbs nevedās, jo domas visu laiku bija pie viņas. Kā pa nelaimi uz šodienu biju pieteikusies pie friziera, tāpēc mājās biju ļoti vēlu. Bet tas nebūt nenozīmēja, ka šujmašīna kastē varētu stāvēt līdz rītdienai. Man viņa jau bija jāiemēģina jau šovakar (šonakt :)
Lūk viņa:


Cik viņa ir viegla, salīdzinor ar veco, nu pilnīga pūciņa. Un cik daudz funkciju! Un cik klusi strādā! Un pat iebūvēta gaismiņa! Un vēl un vēl... Nespēju vēl visu aptvert. Esmu sajūsmā!
Tagad mazliet ar skumjām skatos uz stūrī nolikto manas vecmammas ar roku maļamo šujmašīnīti, kas bija mans palīgs vairāk kā pusgadu, kopš vispār sāku rokdarboties.



Bet nu visam savs laiks, tagad tā ir pagātne. Un es dzīvošu tagadnē un mēģināšu aptvert apvāršņus un izmantot iespējas, ko man dod jaunā draudzene.

1 komentārs:

Aija teica...

Apsveicu!!! Saprotu, kā Tu jūties :) Man arī ir sapnis par šujmašīnu, un varu iedomāties, kādā sajūsmā būšu, kad tas beidzot piepildīsies :)