Par mani

trešdiena, 2012. gada 20. jūnijs

Mana modes dāma


Kas notiek brīžos, kad mamma neredz. Meita izmanto brīdi, lai uzpostos :)

Uzkrāsojam skropstiņas. nav slikti, gandrīs jau sanāca.


Ja vēl ir vēlēšanās ar mammas tušu padarboties, un mamma vēl joprojām neko nav pamanījusi, turpinam pucēties. 


Arī lupas ir jānokrāso. Nu mazliet garām, nav liela bēda. Galvenais, ka pašai patīk.




4 komentāri:

Inese teica...

pirmajā bildē likās, ka ir pat ļoti OK, nu nekas, ka drusku garām :))), bet nākamās!!!!!!!!! ir nu gan pacietība bērnam :D
Mana Čiepa ar dikti krāsojas, esmu viņai atdevusi vienu kosmētikas komplektiņu, tak viņa pirmās dienas to vien darīja, kā visu zieda uz sejiņas - es gan parādīju, kā jādara un viņa cenšas, cik akurāti vien var (ja vēl ņem vērā, ka viņa to dara bez spoguļa :D)

Anonīms teica...

vxcvxv

Anonīms teica...

lets get that little diaper off I have something good for you to suck while I put my fingers in your pussy

Laura teica...

Rēcīgi... malcīte )))