Par mani

sestdiena, 2011. gada 16. aprīlis

Pavasara cepurīte meitiņai

Mana pirmā cepurīte arī nu ir gatava, un īpašniecīte jau veiksmīgi viņu nēsā. 
No defektiem sanāca tīri neko efekti. Sākotnēji bija domāta visa cepurīte tumši rozā. 
Dzija bija mājās un likās tā neko, bet notamborējot bija diezgan asa, tāpēc nolēmu 
nopirkt zīdainīšu mīksto dziju, lai peciņai nekož.
Tā kā jaunā dzija bija dabūjama tikai gaiši rozā krāsā 
(nu vismaz tajā bodītē, kurā es iegriezos),
nolēmu jau notamborēto gabalu neārdīt ārā, bet atstāt efektam.
Protams, ka man nav ne jausmas kā pareizi jātamborē, lai cepurīte būtu smuki apaļa,
kā nu pratu, tā palielināju valdziņu skaitu, tāpēc augšpusē cepurīte met krunku,
bet arī šis efekts man pa ļoti patīk, kā izskatās. 
Uztamborēju puķītes smukumam no abām dzijām. 
Un lūdzu gatavs valkāšanai.




1 komentārs: