Par mani

piektdiena, 2011. gada 21. janvāris

Kubs mazulim

Šis ir mans līdz šim lielākais projekts, kas tapis iespaidojoties no Mammas rokām
Laines kubi mani tik ļoti uzrunāja, ka bija skaidrs - tādu gribu pagatavot ari savai meitiņai. Tā kā mana rokdarbošanās tikai sākas, tad neizcēlos ar orģinālideju realizēšanu savā pirmajā kubā, visas idejas ir špikotas, protams manā izpildījumā tās izskatās mazliet savādāk, tāpēc domāju, ka neviens nedusmosies ;) Gan jau ar laiku taps arī manis izdomāts kubs....


 
Šeit ir trīs dažādas figūras (kvadrāts, aplis, trīsstūris), dažādas krāsas (zilas, dzeltens, sarkans), dažādas faktūras (džins, kokvilna, vilna), tad ir čaukstoša lapiņa - zaļā krāsā no ļoti patīkama sintētiska materiāla, un tad caurspīdīgā lentītē iešūtas bumbiņas, ko mazajiem pirkstiņiem čamdīt.


Figūras ir noņemamas ar klipšiem. Šī rotaļa Rūtai patīk vislabāk, tik vēl neesam sapratušas, ka var pielipinat arī atpakaļ, tā ka rotaļāties sanāk arī man vai lielajam brālim, mēs pa istabu lasam un lipinām klāt :)
Šajā plaknes daļā ir grāmatiņa ar cipariem. Šī ideja no Laines man patika vislabāk un bija pirmā kuru es arī izgatavoju. Rūtai ļoti patīk grāmatas un cipari ir ļoti laba lieta, būs jāmācās tos atpazīt un skaitīt. Katra lapa ir savā krāsā un arī auduma faktūras atšķiras.

Šajā plaknē uz stiķīšiem ir savērtas pērlītes un dažādas veramas lietas, kuras ir jābīda par dažadas sarežģītības striķīšiem. Ir vieglie varianti - pa taisno bez šķēršļiem, un grūtie varianti - kur jābrauc caur cilpiņām (tuneļiem) un jāmet līkumi ap citiem striķiem.
Šī ir šujamā plakne, kur pagarā aukliņā ir piestiprināta "adatiņa", ar kuru ir jāšuj cauri visām cilpiņām. Pagaidām gan šai nodarbei Rūtiņa ir par mazu un vajadzētu auklu kaut kā nostiprināt, vai ņemt pavisam nost (bet brālis pa laikam pašuj :)), jo garajā  auklā Rūta jūt nepieciešamību ietīties, tāpēc kādam jābūt līdzās, kad viņa rotaļājas ar kubu. Varbūt kādam ir ideja, kā to striķi nostiprināt, es jau piešuvu kabatiņu, bet no t;as arī viņa prot izņemt.
Šeit ir dažādas krāsas kabatiņas, ar tādas pašas krāsas aukliņās piešūtām puķītēm. Katrai puķītei jāatrod sava mājiņa.
Arī šī ideja no Laines man ļoti patika, rotaļlieta, ko var izņemt un ielikt kubā un tad vēl zem zaķīša ir paslēpusies maza sirsniņa.

Paldies Laine par Tavām idejām ;)

1 komentārs:

Laine teica...

Allaž laipni! Feins kubiņš sanāca, vaine? Mīlestības un domu pilns! Lai veicas arī turpmāk!